3 Ara 2013

Mobil İşletim Sistemlerinin Satış Rakamları Açıklandı!



Akıllı  telefon pazarında modeller arasında kıyasıya bir rekabet varken bunların işletim sistemleri de büyük bir rekabet içinde. Yeni işletim sistemlerinin de önümüzdeki yıllarda pazarda boy göstereceği kesin olan bir gerçek.

Samsung ve İntel tarafından desteklene ve AR-Ge çalışmaları yürütülen Tizen işletim sisteminde sona gelindiği bildiriliyor. Bu işletim sisteminin ortaya çıkması içinse İntel’in mobil işlemcileri ByTraill’in daha yol katetmesi gerekiyor. ByTrailll işlemcisinin şu anki mobil işlemcilerden daha yüksek performans gösterdiği ile ilgili bazı haberler olsada İntel gibi bir şirket böyle bir performans yakalamış olsaydı emin olun bunun her gün reklamını yapardı. Bu sebeplerden dolayı da Tizen henüz “Amiral Gemisi” modeller için henüz hazır değil.
Nokia’dan ayrılan yada ayrılmak durumunda bırakılan MeeGo işletim sistemi yaratıcıları kendi işletim sistemleri SailFish’i yaparak bu işletim sisteminde Android uygulamalarının çalışmasını da sağlamışlardı.
Mobil işletim sistemleri ve buna bağımlı telefonların satış rakamları ise beklendiği gibi oldu. Android %71 ile başı çekerken 2.liği %21 ile Apple alıyor. Apple, Android platformundan bir miktar pazar payı çalmış gibi görünüyor. Windows Phone ise her geçen gün artan bir grafik ile yoluna devam ediyor. Şimdi bu grafiği sizlerle paylaşalım.
İşletim Sistemi Satış Grafiği Mobil İşletim Sistemlerinin Satış Rakamları Açıklandı!
Ülkelere göre Mobil İşletim Sistemi kullanım oranlarında ise İspanya’nın neden iOS kullanmadığını anlayamayarak sizlerle bu grafiği de paylaşıyorum. Sakın doğru yolu bulmuşlar demeyin icon smile Mobil İşletim Sistemlerinin Satış Rakamları Açıklandı!
Mobil İşletşim Sistemi Kullanım Oranları Ülkelere Göre 239x350 Mobil İşletim Sistemlerinin Satış Rakamları Açıklandı!

kerem yasar

Merhaba Arkadaşlar.Blogum da android sistem ile ilgili haberler,teknik bilgiler,uygulamalar,oyunlar vb. birçok konuya ulaşabilirsiniz. İyi eğlenceler dilerim

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 SÜPER ANDROİD.