8 Nis 2012

Htc Desire Android 2.3 Gingerbread Yüklemek


Htc Desire için Android 2.3 orjinal sürümü bulunmamaktadır. Donanım olarak uygun olmasına rağmen şirket Android 2.3 güncellemesini çıkarmamıştır. Tabi ki alternatif yolları mevcut. Başka geliştiricilerin çıkardığı 2.3 versiyonunu yüklemeyi göstericem. Öncelikle http://htcdev.com/ sitesine girip Kernel Source Code bölümünden See Downloads linkinden HTC Desire Android 2.3 Upgrade dosyasınıDownload linkinden indiriyoruz.
İndirdiğimiz HTC_Desire_Android_2.3_Upgrade.rar dosyasını açıyoruz. HTC Desire Android 2.3 Upgrade klasörünün içindeki RUU_HTC Desire Android 2.3 Upgrade (Gingerbread) programını çalıştırıyoruz.
1. Adım : Programı çalıştırma
2. Adım : Next butonu ile ilerliyoruz.
3. Adım : I understand the caution indicated above and have reviewed the ReadMe. işaretleyip Next ile ilerliyoruz.
4. Adım : I have completed the steps indicated above. işaretleyip Next ile ilerliyoruz.
5. Adım :  Telefona bağlanıp yükleme başlatılıyor.
6. Adım : Finish butonu ile programı kapatabilirsiniz. Başarılı bir şekilde yüklemiştir.
Ben bu yöntem ile kendi Htc Desire telefonuma yüklemeyi yaptım sorunsuz bir şekilde çalışıyor. Tek kusuru türkçe dili malesef yok ingilizce kullanırım diyorsanız bence 2.3 sürümüne hemen geçmelisiniz.

kerem yasar

Merhaba Arkadaşlar.Blogum da android sistem ile ilgili haberler,teknik bilgiler,uygulamalar,oyunlar vb. birçok konuya ulaşabilirsiniz. İyi eğlenceler dilerim

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Copyright @ 2013 SÜPER ANDROİD.